SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

Helluuuuu, kom precis hem från min faster, vi har legat i hennes soffa och käkat glass och snackat en massa hela kvällen, superskönt faktiskt. Nu ska jag hoppa in i duschen, ta ut mina piercingar, smörja in ansiktet med en oparfymerad salva (mycket viktigt) osv. Jag hade ingen aning om att det var så hårda regler innan operationer, man får inte ens tugga tuggummi samma dag som operationen är! Galet... 
Klockan 05.30 imorrnbitti går jag upp, och 07.30 opereras jag. Någon som tagit bort mandlarna förut som kan säga om jag behöver vara nervös eller inte?

Jag och min bror förra året i Kroatien


Kommentarer
Postat av: isabelle

lycka till fjärtis <3<3<3

2012-04-10 @ 19:06:04
Postat av: Anonym

jag har gjort det och du behöver inte vara nervös! men hopppas det går bra!

2012-04-10 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0