TONSILLEKTOMI

Har varken haft tid eller orkat blogga idag faktiskt, gick ju som sagt upp runt 05.30 tiden, var på sjukhuset klockan 07.00 och opererades några timmar där efter, fick träffa narkosläkaren och kirurgen några timmar innan operationen, vilket gjorde att jag blev mindre nervös! Fick en massa morfintabletter någon timme innan det var dags, så jag låg i sängen och skrattade högt åt allt tjejen i sängen bredvid mig sa... Och mamma tyckte det var så kul så hon började fota mig helt från ingenstans.
Operationen gick jättebra, och tog runt 45 min om jag kommer ihåg rätt, alla läkare var hur trevliga som helst!
Idag har jag levt på glass, glass och återigen glass, förutom min middag som blev keso med strimlad skinka då, lyxigt va!
Från och med nu och ca två veckor framöver får jag bara ligga hemma i sängen och vila, och vettefan hur det ska gå eftersom jag är så rastlös..... Fast vad har jag för val egentligen, får hoppas att några utav mina underbara & friska vänner kommer hit någon dag och gör min lite sällskap!
Nu tänkte jag försöka sova, är helt slut efter dagen som varit, och ska upp sex imorrnbitti för att ta min medecin, sen måste jag försöka somna om för att sen gå upp klockan åtta igen och ta ännu mer medicin, varför inte köra all in när man ändå håller på. Som det känns nu i halsen så är det rätt lugnt, det är klart det känns att något är annorlunda, men det känns ändå helt okej.

Ser ut som att jag gråter men kunde inte sluta skratta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0