AKUTEN

Den här dagen har varit helt galet rörig, den började bra men slutade på akuten.. Jag fick en allergichock av försvarets hudsalva, ni vet dom här lypsylen från apoteket som alla har, som ni säkert vet så innehåller dom jordnötsolja, vilket jag är extremt allergisk mot! Så mina läppar svullnade upp och jag tappade känseln i dom, ansiktet blev helt rödflammit och även halsen blev tjock och jag fick svårt att andas, trodde helt seriöst att jag skulle dö, fyfan... Fick lite tabletter utskrivna innan mamma kom och hämtade mig när jag äntligen fick gå där ifrån, så nu är jag äntligen hemma! Har precis lagt mig i sängen, är supertrött, Mattias kommer hit snart och gör mig sällskap, är inte så taggad på att sova ensam inatt faktiskt. Nu ska jag springa ut i köket och hämta min ben&jerry och sätta på en film, vi hörs senare mot kvällen om jag är vaken då, annars hörs vi imorrn!


Hade extremt kul i väntrummet där jag fick sitta i två
timmar för observation, kollade på nyheterna osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0