EN FRÅGA TILL ER

En grej jag känner att jag vill ta upp här i bloggen är det här med kroppsbilder, om hur mycket det är okej att visa offentligt, jag la upp en bild på mina mage på facebook, har lagt upp den tidigare här också. Och ja man ser en liten del av min sport bh, men det är fortfarande min mage som är syftet med hela bilden, dom flesta killar lägger upp sånna bilder på sina kroppar hela tiden, men då är det ingen som säger något, bara för att dom är just killar.
Men så fort det är en tjej som lägger upp något sånt så blir det ett jävla liv, är det bara för att vi har tuttar eller vad är grejen? Rätta mig om jag har fel, men varför ska vi tjejer inte också få vara stolta över våra kroppar, tycker det känns så otroligt meningslöst att ens göra en grej av det, det är så synd att man ska stämplas som en "uppmärksamhetshora" bara för att man vill dela med sig av något man är stolt över. Som i det här fallet att jag äntligen tycker träningen börjar ge resultat.
Vad tycker ni?

Här är bilden jag la upp, som jag dessutom klippte
bort halva sportbhn på


"The body is meant to be seen, not all covered up" - Marilyn Monroe
 (Sen kan jag absolut hålla med om att det finns gränser!)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har man så snygg mage som du borde det vara olagligt att INTE visa upp den!

2012-03-20 @ 13:54:22
URL: http://Http://lisapremberg.blogg.se
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg du har, allt bra med dig? :)



Kram!

2012-03-20 @ 18:55:31
URL: http://mwallin.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=llodA3IXZd4&feature=related lyssna/ gilla / kommentera och sprid så mycket ni bara kan, snälla hjälp mig följa min dröm, kraam!<3

2012-03-20 @ 20:08:54
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vadfan haha, det där var en helt okej bild. Tycker inte du ska ta åt dig om någon skulle ha sagt något negativt..

2012-03-20 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0