KOMPLEX

Något jag har bestämt mig för att göra är att fixa mina ögonbryn, har aldrig varit nöjd med dom förut, och kommer förmodligen aldrig att bli det i framtiden heller, som dom ser ut nu så kan man väl knappt kalla dom för ögonbryn, utan det ända jag har är några ytterst få hårstrån... När jag va liten ramlade jag på en trappa och slog upp ena ögonbrynet så det sprack, och jag fick sy ihop det igen, och sen dess växer det inget hår där ärret är, och det gör att ögonbrynen ser så ojämna ut, så det spelar ingen roll om jag noppar eller färgar dom. Därför har jag bestämt mig för att göra en kosmetisk tattuering, så att jag slipper hålla på att måla dom osv. Kan tänka mig känslan av att vakna upp på morgonen med ett par ögonbryn i pannan!

En till grej jag vill göra är att fixa till min näsa, alla jag umgås med säger att den är liten, jag kan hålla med om att den inte är speciellt stor, men skulle vilja att den var helt rak, bara göra en liten justering, just det här är så typiska "tjejkomplex". Förmodligen är det ingen annan än jag själv som stör mig på mina näsa, framifrån är den helt okej, men inte i profil. Dock vet jag inte om jag skulle våga göra något åt det, för tänk om man skulle bli missnöjd, plus att jag heller inte har dom pengarna heller.. Men man kan ju alltid drömma lite...


Nu ser ju min näsa inte ut så här, men det är sjukt hur fina
resultaten blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0