SÄNGEN

Fattar inte varför jag alltid säger "slänger in ett inlägg lite senare" eftersom jag aldrig gör det haha, dumt av mig.. Har precis kommit hem och lagt mig i sägen med en stor godispåse, det ända jag egentlien vill nu är att sova, men kände för att till slut faktiskt slänga in ett litet inlägg, har massor med bilder på min kamera från ikväll, men har tyvärr ingen sladd här just nu, så lägger upp allt imorrn tänkte jag! Tjejerna blev jätteglada för deras överraskningspresent som då var pole dance! Skitkul var det, men asjobbigt, jaja berättar mer imorrn som sagt nu jävlar ska det sovas...
Nattiii


Och outfitendååå - fast bytte skor till ett par andra klackar


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Himla tjusig!

2012-03-17 @ 10:52:38
URL: http://maddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0