PRESENTATION

Nu kör vi igen då! Ännu en blogg, och det här blir fan min sista!
Den här gången bytte jag för att det inte gick att kommentera på bloggen jag och Elin Hultman hade tillsammans. Men nog om det nu ska det pratas lite om mig..
Jennifer Jacobsson heter jag, fyllde 17 år nu i december, är alltså 94. Jag bor i Haninge med mamma, pappa och min bror Max som är 96a. Har sedan en tid tillbaka varit tillsammans med Mattias, han är 20 år och bor i Nynäshamn för er som undrar haha.
Jag går i Östra gymnasiet i Skogås, med inriktning samhälle/beteendevetenskap. När jag inte går i skolan tränar jag, höll på med kickboxning för ett tag sen, men nu har det bara blivit gym, saknar dock boxningen lite. Jobbar även på Olofsson bil några gånger i veckan, har jobbat där 8-9 månader nu skulle jag tro, och trivs hur bra som helst!
Och ang. mitt bloggnamn yennifers.blogg.se, mitt namn stavas ju som sagt med J, och jag ville heta något enkelt som är lätt att komma ihåg, och alla bloggnamn som innehöll Jennifer var upptaget, så då fick det bli med Y istället, men det funkar ju det med, jag skulle tydligen stavas så egentligen enligt mamma, men av någon anledning så ändrade dom sig, lite tråkigt. Är det något annat så är det bara att fråga! Puss


Kommentarer
Postat av: Alex

snygg

2012-03-07 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0