@ SCHOOL

Sitter i skolan just nu och har håltimme, alla andra har lektion förutom jag eftersom jag inte läser matte.. Anna hämtar mig efter jag har slutat så beger vi oss till sickla för lite jobb, vi ska ha "premiärvisning" på nya volkswagen up, stannar antagligen kvar lite efteråt och hjälper med städningen, så är väl hemma runt 22.00 någon gång, annars då.. Det händer inte så mycket just nu faktsikt, jag och min älskling var ju ute igår och käkade middag, sen åkte vi hem till honom och chillade lite innan jag somnade på soffan framför criminal minds, & nu funderar jag på att gå och köpa mig en stor macka med skagenröra, lägger upp bilder ikväll från gårdagen och förmodligen från kvällens visning också! Poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0