JOBB JOBB JOBB

Hallå bloggen, förlåt för kass uppdatering igår. Mattias kom hit vid sex tiden och lagade lite mat med mig, som vi sen åt med mamma och Max, blev riktigt gott! Resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Det var ett tag sen jag knappt gjorde något allsf en fredag, lite tråkigt faktiskt men andå skönt, plus att jag hatar att vara ute kvällen innan jag ska jobba.
Kom hem från jobbet för en liten stund sen faktiskt, tänkte snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att bege mig till Jasmine, där även Jonna är, vi tänkte käka tillsammans och bara umgås, jag är lite taggad på utgång, tror dock inte att dom ändra är det så vi får se vad som händer.. Har knappt några pengar till att gå ut heller. Men som sagt får se vad som händer senare, ska försöka höra av mig mer mot kvällen, och om inte så får ni ha en bra kväll, puss

Älskar våra nya pikétröjor vi fått! Skitsnygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0