EN DAG KVAR TILL HELG

Tjo bröder, sitter just nu i sängen med datorn i knäet och väntar på att min kära mamma ska komma hem och laga lite mat, trots min stora skagenmacka i skolan och ett halvt paket keso är jag fortfarande döhungrig.. Skolan har rullat på som vanligt, har nästan börjat tycka om den igen, antagligen pga mina underbara tjejer jag får träffa där varje dag!
Kvällens planer ser ut som så att käka middag med mamma, (verkar inte som att det blir så just nu, fattar inte varför hon alltid måste svänga förbi coop forum varje kväll efter jobbet..... Börjar nästan ana att det är något lurt på gång där på coop... Efter middagen om det blir någon hade jag tänkt att åka hem till Mattias, och spenderanatten där, alltså blir det här mitt sista inlägg för idag, så vi hörs mer imorrn!
Kärlek


Me & my kezooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0