GODNATT SÖNDAG

Shit vad mätt jag är... Vad jag har käkat, en och en halv påse är slut -.- har jag väl börjat så kan jag inte sluta för det är så gott haha... Nu har jag fan käkat godis för hela påsken och ännu längre fram, inte okej.
 Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka sova tänkte jag, känner inte för fler hål i tänderna än vad jag redan haft, imorrn går jag i skolan mellan 10.30 - 15.00, och sen ska jag till frisören, är sååå nervös, vill nästan ringa och avboka tiden, men jag vet ju att jag vill bli korthårig, är bara lite rädd för att jag inte ska bli nöjd... Men tror det blir skitsnyggt!
Och i annat fall så är det ju bara hår

Hittade en bild från Mattias födelsedag på när vi var påväg till stan -
kommer inte ihåg när bilden togs och hade helt glömt bort att
den ens fanns hähä, säger godnatt med den, puss på er


Kommentarer
Postat av: BT

Du kommer bli jättesnygg raring!

Och ja jag håller med dig syftade mest på deras tjocktrtröjor :)

2012-04-02 @ 10:31:47
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/
Postat av: Yennifers.blogg.se

Tack hjärtis jag hoppas det!!!

2012-04-03 @ 09:02:37
URL: http://yennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0