TJATJA BLOGGEN

Nämen tjaaaa, förlåt för usel uppdatering, men har inte haft tid, konstigt nog med tanke på att jag är hemma och kurerar mig... Hehehe, halsen börjar äntligen bli hel igen, det kunde tydligen göra rätt ont när det började läka sa dom på sjukhuset, så antar att det har börjat göra det nu, på morgonen gör det fruktansvärt ont faktiskt, och även på kvällarna, men på dagarna är det rätt okej!
Vill passa på att tacka alla mina sköna vänner som smsat och ringt mig hela dagarna under den här tiden jag varit hemma, hade varit så jävla tråkigt utan er, tack för att ni får mina dagar att gå och för att ni är bäst!
Saknar även mina tjejer i skolan, ska försöka vara pigg på fredag då vi ska till Emma och fira henne, måste även vara hyfsat pigg på lördag kväll, varför tar jag inte upp här, hehehe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0