JAG KÄNNER

...att min blogg börjar bli så tråkig, läsarna ökar iofs varje dag och det är skitkul att se, men det känns som att mina inlägg är likadana osv, samma sak med bilderna, det händer liksom inget. Fast så känner jag själv också, just nu är jag i en period där allt känns tråkigt och jag känner mig deppig, och att det snöar gör inte saken direkt bättre... Jag vill att det ska bli sommar, jag vill lära känna nytt folk, jag vill fylla arton, ta körkort, gå ut skolan med bra betyg och skaffa mig ett heltidsjobb där jag tjänar bra, jag orkar inte vänta jag vill att det ska hända nununu!

(Lägger in en massa gamla bilder från ett gammalt facebookalbum)

Jag och Alize

Elin, Emelie Viktor och jag

Elin och Micke

Jag, Micke och Mimmi

Freppan, jag och Romina

Linus, Mimmi och Elin

Robin och Fredric

Jag, Romina och Linus 

Michaela, Clara, Linnea

Elin och Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0