NATTI

Tack så mycket för hjälpen med headern min älsklings Bella! Skönt att det äntligen är fixat så slipper det kännas så tomt! Är dock lite osäker på om jag är nöjd med färgen, det känns som att den får bilden att se lite halvsuddig ut, hmm.. Får se hur jag gör med det eller om jag låter det vara som det är, vad tycker ni? 
Annars har jag precis sett klart Criminal minds, tycker det är så tråkigt när avsnitten handlar om sekter och sånt, det blir mer spännande när dom löser mord osv. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och försöka sova, har ju en del att göra imorrn, haha eller... Nej men jag behöver min sömn, sov gott folket så hörs vi imorrn!

Säger godnatt med den här bilden,
don't ask why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0