EN DAG KVAR TILL HELG

Kom precis in efter en kort promenad med Jessica, alltid lika skönt att prata av sig.. Tänkte hoppa in i duschen stax och efter det gå och lägga mig, är trött som en lus tänkte jag precis skriva, pappa säger alltid så när han är trött haha, så nu körde jag på den också...
Annars då? Dagen har rullat på som vanligt, hade möte med vår kära rektor på skolan ang en sak som hände i måndags, fick sluta 12.30 istället för 16.30, och tog en sväng förbi handen med Jennifer och fixade lite grejer.

Imorrn har jag skola mellan 08.30-16.00, får se vad som händer där efter, förmodligen ingenting eftersom vardagarna tar slut på mina krafter haha, jaja folket nu ska jag börja röra mig in i duschen! Vi hörs imorrnbitti!
Puss

Här får ni en liiiten dagens också


Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Godkväll kära du! :) Hoppas du hader en underbar onsdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-14 @ 23:14:50
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0