HALSFLUSS

Ligger hemma i sängen och har halsfluss, igen då.. Finner inga ord för hur trött jag är på min jävla hals, läkarna på vårdcentralen vet till och med vad jag heter för att jag varit där så mycket, farmor körde dit mig imorse, så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem med medicin till mig, kan ju med säkerhet säga att det inte blir någon fika imorrn med Jennie och Tessi, det blir nog ingen utgång med Aida på lördag eller.. Ååååh fan vad trött jag är på det här! Plus att jag blir så rastlös av att bara ligga hemma i sängen och inte göra något! 
Funderar på att kolla med mamma om jag kan beställa hem lite grejer, för att fördriva tiden.

För jävla snygg är jag också


Kommentarer
Postat av: ronja

men jempa vafaaaaan :((((( krya på dig!!

2012-03-23 @ 00:40:35
URL: http://bortasten.blogg.se/
Postat av: yennifers.blogg.se

Jag vet.... Sämst!!!

Tack Ronjus det ska jag! <3

2012-03-23 @ 08:53:57
URL: http://yennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0