JAG VILL GÖRA EN FÖRÄNDRING

Jag vill göra någon förändring med mig själv. Färga håret, klippa mig i någon frisyr, tattuera mig, pierca mig någonstans eller vad som helst, känner mig bara allmänt tråkig. Men skulle jag te.x tatuera mig så vill jag göra något som betyder något, och inte göra något bara för att... Samma sak med piercingar, jag har två stycken nu, och vill egentligen inte ha några fler heller, jag trivs skitbra i mörkt hår! Skulle aldrig färga blodt eller bli ljusare, så alltså finns det ju egentligen bara klippa kvar, frågan är bara om jag skulle våga göra det, är så van vid långt hår. Men som sagt det är ju bara hår, det växer ut igen... Och ibland måste man bara våga

Ni ser ju på den här bilden hur långt det har blivit, tror ni jag skulle
passa i kort? Till axlarna ungefär...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara sjukt snyggt :)

2012-03-26 @ 14:57:45
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack! :)

2012-03-26 @ 19:57:31
URL: http://yennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0