MYSIG SÖNDAG

Var ju som sagt i stan idag med Bella, Victor och Rasmus hängde också med. Bella hittade en supersnygg jacka från Zara!!! Är typ kär i den jag också, precis när hon hade bestämt sig för att köpa den så hade alla affärer stängt, så vi tänkte dra in någon dag i veckan igen, vi käkade också en skitgod lunch på kungshallarna.
När jag kom hem hade mamma och pappa gjort vofflor! Hur gott som helst!!! Nu ska jag ta mig ner till tåget för att åka till min älskling, så vi hörs imorrn igen! Ska bi bättre på att uppdatera! Ursäkta för att det blivit så dåligt på den fronten nu ett tag, puss

Slänger in en bild på min ortoligt snygga vän

Och en suddig på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0