THANK GOD IT'S FRIDAY

Kom precis till skolan, hittade inte min lektionssal imorse så skickade ett hatmejl till min spanska lärare.. Är fortfarande lite arg över det, fattar inte grejen med att skriva ut vilken sal vi ska ha lektion i på schemat om hon ändå inte tänker vara där. Menmen, vet inte riktigt hur helgens planer ser ut än, tänkte åka till stan efter skolan och lämna tillbaks jeansjackan jag köpte från Zara här om dagen, sen kollar jag förmodligen runt på lite annat där också, har hittat en dösnygg top från Bikbok som jag är lite sugen på! Ska kolla om Nathalie vill hänga med.
Nu ska jag gå till cafeterian och köpa mig en stor kaffe, så att min huvudverk förhoppningsvis försvinner.


Min & älsklingens myskväll igår


Kommentarer
Postat av: Natalie

Självklart snutte!

Såg att ni blivit tillsammans igen , satan va bra.

2012-03-09 @ 14:12:25
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0