TRÖTTER

Shit vad trött jag är! Vaknade precis av att min älskling ringde och väckte mig, gick och la mig runt fyra tiden för att vila lite, men råkade somna istället, skönt som fan var det, men blir förmodligen inte lika kul ikväll när jag ska sova.. Menmen det får jag ta då, och andedräckten jag hade när jag vaknade fick mig bara att vilja somna om ännu mer, drack kaffe precis innan jag slocknade, fyfan... Nu ska jag väl försöka få i mig lite middag och sen börja packa ihop grejer till imorrn, är sååå taggaddddd! Är skitsugen på att berätta för er vad det är vi ska göra, men då läser säkert någon av tjejerna det här så är överraskningen förstöd.. Men kanske kan ge er en liten ledtråd senare

Just nu, fett snygg osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0