PLATS FÖR RUBRIK

Shit vad tidigt jag somnade tidigt igår, såg att jag hade ett missat samtal 22.20, och då sov jag, riktigt skönt, en annan grej osm inte är lika skönt är att jag försöv mig imorse, börjar egentligen nu... Segt. Har även utvklsamtal idag, ännu segare, plus att det snöar. Fucking segt... (var tvungen haha)

Vaknade upp imorse med världens träningeverk, både i magen låren och ryggen, det märks verkligen att det var ett tag sen jag var på gymmet, förutom igår då.. Jag känner även att jag börjar få ont i halsaen, har inte tid att vara sjuk nu innan min operation, är jag det minsta lilla förkyld så kommer dom inte operera mig, och då får jag vänta på en ny tid i ytterligare tre månader, vilket innebär att jag kommer få tid på sommarlovet, och det är jag inte så himla sugen på faktiskt.

Ursäkta för äckliga bilder, men så här ser mina halsmandlar ut när dom är
helt friska.. Fatta då hur stora dom blir när dom svullnar upp när jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0