LÖRDAG

Shit vad seg jag var igår! Somnade redan vid elva tiden, började iofs redan klockan tio imorse så det var rätt skönt ändå! Med tanke på att vi hade däckbytarhelg idag på jobbet så har det varit fullt upp hela dagen. Fick skjuts hela vägen hem med min kollega. Vi plockade upp Philip på vägen också, han hade inte sett mitt "nya" rum, eller sen jag gjorde om. Så han fick hänga med hem och kolla in det haha! Jaja vad händer ikväll då bloggisar? Jag skulle egentligen på middag hos Ronja och sen festa, men tack vare min jävla hals så blir det ju inte så... Är verkligen taggad på att dra ut ikväll, men för det första har jag galet ont i halsen, för det andra skulle jag inte orka, och för det trejde så kan jag inte dricka en droppe heller pg.a men medicin. Menmen det smällar man får ta antar jag. Istället kommer mitt hjärta hit och tar hand om mig, blir förmodligen sushi och en massa glass också, fööör gott!

Skönt, ursäkta bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0