MÅNDAG BREEE

Kom nyss in från att ha umgåts lite med min kära vän Nathalie, vi skulle egentligen bara fixa en liten grej men sen pallade ingen av oss dra hem så vi hängde ett tag till, hon pratade en massa om att hon ska på studentskiva imorrn, och fan jag vill bli frisk nu så att jag också kan dra ut sen! Kommande helg lär också bli rätt lugn, men orkar inte ligga hemma i sängen bara för det, så funderar på en bio eller shopping och sen en nattfika kanske, skulle vara mysigtttttt istället för bara sänghäng liksom.. Får ju min efterlängtade lön imorrn också!!! Wehooooo

Slänger in några bilder som är ett par helger gamla

Mackan, Robin, Viktor och Elin

Mackan och jag

Jag, Viktor och Elin

Philip och Viktor

Jag och Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0