WFT

Det finns inget värre än när man kommer hem och är på skitbra humör, så träffar man någon som är på skitdåligt humör, i det här fallet min bror då.. Jag hann bara kliva innanför dörren och knappt säga hej innan han pausade sitt jävla ex-spel och tittade på mig, så kom den här -
Älskar att komma hem och bli bemött av en skitlack brorsa...

Max
- Vart är min reisen???
Jag - Inte vet jag, jag har inte varit hemma
Max - Du är skyldig mig en, gå och köp
Jag - Men jag hade väl köpt eget om jag var godissugen
Max - Spelar ingen roll Jennifer, ge fan i mina grejer från och med nu, den här gången kommer du undan, men det är fan den sista också...


Kommentarer
Postat av: Aida

Hahaha maxan va lack

2012-03-11 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0