HELG

Hämtade nyss upp Victor vid stationen, vi tänkte hänga lite ikväll, blir förmodligen rätt lugnt eftersom jag fortfarande håller på och läker, heheee... Får se om det bara blir vi eller om det kommer lite fler folk, nu ska vi möta upp Rasmus Brolin en snabbis nere vid konsum, förhoppningsvis köper vi hem lite glass också, känner att jag behöver det. Vaknade upp inatt vid tre tiden av att jag hade så sjukt ont i halsen, men trots det fick jag ändå inte ta någon alevedon eller liknande eftersom då "bryter jag mitt medicinschema". Var lite jobbigt faktiskt, menmen det gick över efter några glassar, nu ska vi börja röra oss utåt! Ha en trevlig lördag folket! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0