SÅ JÄVLA BRA

Hallååå, kom nyss hem! Tänkte bara slänga in ett inlägg och säga att jag lever och är för jävla glad!
Vet inte varför, men just nu känns det bara som att allt flyter på! Sen att det börjar bli sommar ute gör inte saken värre. Imorrn ska jag fixa både hår och naglar, känner att jag är värd att unna mig lite saker just nu faktiskt! Plus att jag vill vara snygg till helgen ;)
Just nu i väntan på att Big brother ska börja sitter jag och pratar med Fredrik och dör åt allt han säger, tänkte fortsätta med det ett tag till, sen ska jag gosa ner mig i soffan framför TVn.. Hoppas ni haft en bra dag folket!
 PUSS

Hartyvärr inga roliga bilder för tillfället, så slänger in den här från
imorse


Kommentarer
Postat av: Daghjort

Hoppas du kommer tillbaka snart gumman, saknar dig i skolan :( <3

2012-04-18 @ 23:08:38
URL: http://nattstad.se/daghjort
Postat av: yennifers.blogg.se

Jag saknar dig med gumman!

Kommer på måndag <3

2012-04-19 @ 11:18:47
URL: http://yennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0