@ SCHOOL

Sitter just nu i skolan på smp (stödlektioner) och håller på med ett antal sena arbeten. Har precis kollat igenom mitt schema för kommande veckor, och vet inte hur jag ska hinna med allt på den här korta tiden som är kvar! Det är helt sjukt hur lite tid det är kvar, snart är april slut, då går vi i skolan hela maj månad, och sen en vecka i juni, och sen slutar, vi så det är fan knappt en och en halv månad kvar. Helt galet! Är så taggad på sommarlov! Iofs ser det just nu ut som att det kommer bli sommarskola några veckor så jag klarar matten. Och sen är det jobbajobbajobba in pengar på sparkontot så jag kan fixa min näsa direkt när jag fyller arton hehe…
Nu ska jag fortsätta med min engelska uppgift! Hörs

Slänger in lite bilder från Kroatien förra sommaren








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0