TRÖTTER

Landade precis i sängen efter att ha kollat kollat Big brother och halva Criminal minds, känner att jag behöver somna rätt tidigt ikväll! Råkade slumra till några minuter runt nio tiden, men Fredrik ringde och väckte mig sen snäll som han är, så hoppas jag kan sova nu inatt ändå! Håret blev förresten superbra, men färgade som sagt bara utväxten så känner inte att jag behöver slänga in en bild på det, naglarna lika så.
Ska jobba på att förbättre bloggen sen när jag blivit helt "frisk", tror den blir bättre då, mer att läsa om osv.
Jaja nu ska jag försöka sova, ska ju äntligen ut imorrn! Ser verkligen fram emot det! Men mer om det imorrn!
Nattinatti

Bjuder på en bild från när jag hade hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0