LOVET SOM VARIT

Shit vad dålig jag är på det här med att höra av mig.. I och för sig var mamma, pappa och min bror i sälen hela lovet, och därav den dåliga uppdateringen. Det finns egentligen inte så mycket att säga om lovet, jag och Mattias tog en liten break, men började sen träffas lite smått igen, jag jobbade varje dag, färgade mitt hår, och träffade lite folk som jag inte träffat på ett tag. Var faktiskt bara ute en gång, och det var i lördags med Elin och Sabina, det blev Lobby den här gången, landade i Elins säng runt 4 någon gång..
Tänkte strax hoppa in i duschen och sen plugga lite psykologi, har inte ens öppnat boken än. /Jempa

Mitt otroligt hektiska schema

Bjuder på denna bild på mig Elin & någon random grabb från iran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0