ONÖDIGT INLÄGG

Är så arg, men samtidigt besviken..
Det blir ingen utgång ikväll tyvärr, pga att personerna som skulle med ut och fira Fanny ikväll drog med henne ut igår istället, utan att kolla med mig först, och ändå var det jag som kom med hela överraskningsidén, tydligen blev det rätt lyckat iallafall och dom hade skitkul, men vafan kom igen, vad är det för jävla stil, kan säga redan nu att det hade blivit grymt ikväll Fanny, och kul att min idé uppskattades av resten av umgänget, men synd att jag själv inte fick någon inbjudan... Jaja gratttis i efterskott och tack till er andra som inte kunde hålla er till planerna, puss

Bjuder på två trötta bilder från imorse i väntan på bussen


Kommentarer
Postat av: Jenny

du har sjukt fin hy! Vad använder du för smink som mascara/foundation om du använder det? Kram

2012-03-14 @ 18:17:33
Postat av: Jennifer

Tack så mycket! Jag kan göra ett inlägg om det någon gång under dagen :)

2012-03-15 @ 08:31:20
URL: http://yennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0